Choose the best hosting by reading users web host reviews. Get the best joomla host online.

Ομολογία «φιάσκου» από την Κυβέρνηση η ανάκληση της παραχώρησης των μνημείων

Δημοσιευμένο στις 22 Ιανουάριος 2019

 

 agioi theodoroi

 

«Κούφιες» οι μέχρι πρότινος διαβεβαιώσεις της για τη δήθεν εξαίρεση των 2.330 κωδικών

 

Δώστε τα ακίνητα στη δημοσιότητα

 

Τέσσερις μήνες μετά το σάλο, που προκάλεσε η παράδοση 10.119 ακινήτων προς την Εταιρία Ακινήτων Δημοσίου ΑΕ (ΕΤΑΔ) και το Υπερταμείο, η Κυβέρνηση ομολογεί, όσα της καταλογίζαμε. Ότι από τη μανία της δεν γλίτωσε ούτε ο πολιτιστικός μας πλούτος. Έτσι μόνο εξηγείται γιατί τελικά αυτοαναιρείται και δίνει εξουσιοδότηση ανάκλησης ακινήτων, που τελικά μεταβιβάστηκαν παρά τις εκ του αντιθέτου διαβεβαιώσεις. Παραδέχεται στην πράξη ότι οι κωδικοί πράγματι είχαν μεταβιβαστεί στην «Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου Α.Ε.».

 

Διαφορετικά, δεν θα είχε κανέναν λόγο το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής να εξουσιοδοτήσει τον Υπουργό Οικονομικών, να ανακαλέσει εν μέρει την αριθμ. ΥΠΟΙΚ 0004586 ΕΞ 2018/19.06.2018 απόφασή του, με την οποία μεταβιβάσθηκαν στην ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου Α.Ε.» 10.119 ακίνητα κυριότητας του Ελληνικού Δημοσίου.

 

Ακόμη και τώρα όμως, τα στοιχεία ταυτότητας των 2.330 επίμαχων μνημείων παραμένουν εν κρυπτώ καθώς η δημοσιοποίηση των κωδικών ακινήτων είναι «δώρον - άδωρον», εφόσον αυτοί δεν αντιστοιχίζονται.

 

Αναρωτιέμαι, ειδικά για το Νομό Σερρών, πόσα από τα 39 ακίνητα, ανάμεσα στα οποία ο Ιερός Καθεδρικός και Προσκυνηματικός Ναός των Αγίων Θεοδώρων, το κτήριο του Διοικητηρίου, το πρώην στρατόπεδο Κολοκοτρώνη, η Καπναποθήκη κ.α., που είχε υποθηκεύσει η Κυβέρνηση, έχουν πλέον εξαιρεθεί.

 

Το Υπουργείο οφείλει να απαντήσει και να ζητήσει συγγνώμη για τους μύδρους, που εξαπέλυσε Μύδρους «περί δήθεν μεταβίβασης της πολιτιστικής κληρονομιάς στην Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας».

 

Γιατί η μεταβίβαση δεν ήταν «δήθεν» όπως αυτάρεσκα υποστήριξε προ ημερών και ο Υφυπουργός Πολιτισμού Κώστας Στρατής χωρίς καμία ντροπή!

 

Ούτε οι μεταβιβάσεις ήταν «δήθεν», ούτε το θέμα ήταν ανύπαρκτο, όπως ισχυρίζεται το ΥΠΠΟΑ!

 

Κι ας επιμένει ότι παρά τις συνεχείς τους ανακοινώσεις, επιχειρήθηκε η διαστρέβλωση της πραγματικότητας.

 

Δυστυχώς γι’ αυτούς, η πραγματικότητα είναι μία: τα μνημεία μεταβιβάστηκαν και τώρα προσπαθούν να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα!

 

Κρείττον το σιγά Κυρίες και Κύριοι της μοιραίας και αμετανόητης Κυβέρνησης, που δεν ορρωδείτε ούτε απέναντι στην Ιστορία και τον πολιτισμό της χώρας μας!

Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ «φορτώνει» με νέες αρμοδιότητες το Τμήμα Χημικών Υπηρεσιών Σερρών

Δημοσιευμένο στις 16 Ιανουάριος 2019

GENIKO XHMEIO KRATOUS 30 1 17

Αδιαφορεί όμως απροκάλυπτα για την υποστελέχωσή του, όταν οι χατιρικές προσλήψεις «ημετέρων» κόστισαν 2 δις ευρώ την τετραετία της διακυβέρνησής της

 

Την απόφαση της Κυβέρνησης να αναθέσει νέες, ιδιαίτερα απαιτητικές αρμοδιότητες στο Τμήμα Χημικών Υπηρεσιών Σερρών, χωρίς να μεριμνήσει όμως για την αυτονόητη στελέχωσή του με το απαραίτητο επιστημονικό και διοικητικό προσωπικό επισημαίνει με Ερώτησή της προς τον Υπουργό Οικονομικών η Βουλευτής Σερρών της ΝΔ κυρία Φωτεινή Αραμπατζή.

Σύμφωνα με την Απόφαση Αριθμ. 30/002/000/8644 για την εξειδίκευση του εργαστηριακού έργου των Χημικών Υπηρεσιών της Γενικής Διεύθυνσης του Γενικού Χημείου ανατέθηκε αποκλειστικά στο Τμήμα Χημικών Υπηρεσιών Σερρών η πολύ σημαντική αρμοδιότητα των Αναλύσεων Καπνικών Προϊόντων όλων των Διοικητικών Περιφερειών της Χώρας. Το Τμήμα, εκτός από τις τακτικές αναλύσεις, διενεργεί ελέγχους και στα προϊόντα, που κατάσχονται. Αν αναλογιστεί λοιπόν κανείς, ότι μόνο στον Προμαχώνα, την «πύλη εισόδου» των Βαλκανίων στη χώρα μας, οι κατασχέσεις καπνικών αποτελούν δυστυχώς «ρουτίνα» για τις αρμόδιες αρχές, αντιλαμβάνεται πόσο επιφορτισμένο είναι το νέο έργο του τη στιγμή, που διεκπεραιώνει μια σειρά άλλων απαιτητικών ελέγχων. Μια σειρά αναλύσεων σε ναρκωτικά και ψυχοτρόπες ουσίες, ελέγχους σε νερά, σε δείγματα ελέγχου περιβάλλοντος, ζύθου κλπ.

Έτσι, το Χημείο Σερρών καλείται να διενεργήσει μια σειρά ελέγχων πρωτεύουσας σημασίας αφενός για τη δημόσια υγεία και ασφάλεια των πολιτών αφετέρου για τα δημόσια οικονομικά και την πάταξη της φοροαποφυγής με αριθμό εργαζομένων δυσανάλογα ελλιπή με τον όγκο εργασίας. Και αυτό γιατί στο Τμήμα υπηρετούν τέσσερις μόνιμοι υπάλληλοι κι ένας με σύμβαση έργου, χωρίς να υπάρχει καν προσωπικό Γραμματειακής Υποστήριξης. Την ίδια στιγμή βέβαια, οι προσλήψεις ημετέρων στο δημόσιο, χωρίς σχέδιο, χωρίς λειτουργικότητα, αγγίζουν το ποσό των 2 δις ευρώ στην τετραετία ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ!

Το παράδοξο, επίσης, είναι πως ενώ η Περιφερειακή Ενότητα Σερρών ανήκει διοικητικά στην Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας, η Γενική Διεύθυνση του Γενικού Χημείου του Κράτους ενέταξε το Τμήμα Χημικών Υπηρεσιών Σερρών στο δυναμικό της Χημικής Υπηρεσίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης! Δηλαδή, η έδρα της υπηρεσίας, η Αλεξανδρούπολη, βρίσκεται σε απόσταση 250 χιλιομέτρων από τις Σέρρες, γεγονός, που δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο και το διοικητικό έργο και τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Κατόπιν τούτων η Σερραία Βουλευτής ζητά την ενίσχυση του Τμήματος με το απαραίτητο επιστημονικό και διοικητικό προσωπικό, προκειμένου να ανταπεξέλθει στις νέες, απαιτητικές αρμοδιότητες που του ανατέθηκαν, όπως και τη μετατροπή του σε Αυτοτελές, με έδρα στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Αναλυτικά, η κατατεθείσα Ερώτηση έχει ως εξής:

 

 

 

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ

Βουλευτής Ν. Σερρών - ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

 

15/1/2019

 

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς

Τον Υπουργό Οικονομικών

κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο

 

 

Θέμα: «Επιφορτισμένο το έργο του Τμήματος Χημικών Υπηρεσιών Σερρών – Νέες αυξημένες αρμοδιότητες, ελλιπές το προσωπικό»

 

 

Κύριε Υπουργέ

 

Με την εξειδίκευση του εργαστηριακού έργου των Χημικών Υπηρεσιών της Γενικής Διεύθυνσης του Γενικού Χημείου του Κράτους και σύμφωνα με την Απόφαση Αριθμ. 30/002/000/8644, ανατέθηκε αποκλειστικά στο Τμήμα Χημικών Υπηρεσιών Σερρών η πολύ σημαντική και απαιτητική αρμοδιότητα των Αναλύσεων Καπνικών Προϊόντων όλων των Διοικητικών Περιφερειών της Χώρας.

Ως γνωστόν, το Γενικό Χημείο του Κράτους (Γ.Χ.Κ.) είναι υπηρεσία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων(Α.Α.Δ.Ε.), που λειτουργεί σε επίπεδο Γενικής Διεύθυνσης και αποστολή έχει την παροχή τεχνικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας προς τις δημόσιες αρχές και τους πολίτες, με τελικό σκοπό τη διασφάλιση των δημοσίων εσόδων, την προστασία της δημόσιας υγείας, του περιβάλλοντος καθώς και των συμφερόντων των καταναλωτών, την επιστημονική υποστήριξη των δικαστικών, αστυνομικών και λοιπών κρατικών αρχών και Υπηρεσιών, τη στήριξη της υγιούς λειτουργίας της αγοράς και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και καινοτομίας της χημικής βιομηχανίας σε συνεργασία με τις συναρμόδιες αρχές.

 

Το Τμήμα Χημικών Υπηρεσιών Σερρών, ειδικότερα, στο πλαίσιο των Αναλύσεων Καπνικών Προϊόντων σε δείγματα από όλη τη χώρα, διενεργεί ελέγχους και στα προϊόντα που κατάσχονται. Μόνο στον Προμαχώνα, την πύλη εισόδου των Βαλκανίων στη χώρα μας, οι κατασχέσεις καπνικών αποτελούν δυστυχώς «ρουτίνα» για τις αρμόδιες αρχές, οπότε το έργο του Τμήματος θα επιφορτιστεί και με αυτούς τους ελέγχους, την ίδια στιγμή, που διεκπεραιώνει ακόμη μια σειρά από αναλύσεις όπως:

  • ναρκωτικών, ψυχοτρόπων & προδρόμων ουσιών,
  • σε νερά όλων των κατηγοριών, πλην των δειγμάτων του επισήμου ελέγχου Τροφίμων,
  • δειγμάτων ελέγχου περιβάλλοντος,
  • αιθυλικής αλκοόλης και προϊόντων απόσταξης,
  • ζύθου και προϊόντων ζύθου

 

Οι έλεγχοι, λοιπόν, που καλείται να διεκπεραιώσει είναι πρωτεύουσας σημασίας αφενός για τη δημόσια υγεία αφετέρου για την πάταξη της φοροαποφυγής και την προστασία του δημοσίου συμφέροντος.

Ωστόσο, ο αριθμός των εργαζομένων είναι δυσανάλογος με τον όγκο εργασίας, που του ανατίθεται, καθώς στο Τμήμα υπηρετούν τέσσερις μόνιμοι υπάλληλοι κι ένας με σύμβαση έργου, χωρίς να υπάρχει προσωπικό Γραμματειακής Υποστήριξης. Παράλληλα, διαδικασίες μετατάξεων συνήθως δεν ολοκληρώνονται, όταν οι υπάλληλοι έχουν μόνιμο τόπο κατοικίας εκτός Σερρών. Γι’ αυτό και το κριτήριο εντοπιότητας σε μελλοντικές τοποθετήσεις αποτελεί την ενδεδειγμένη λύση στο πρόβλημα.

 

Το παράδοξο, επίσης, είναι πως ενώ η Περιφερειακή Ενότητα Σερρών ανήκει διοικητικά στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η Γενική Διεύθυνση του Γενικού Χημείου του Κράτους ενέταξε το Τμήμα Χημικών Υπηρεσιών Σερρών στο δυναμικό της Χημικής Υπηρεσίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η Αλεξανδρούπολη όμως, απέχει 250 χιλιόμετρα από τις Σέρρες, γεγονός, που δυσχεραίνει και το διοικητικό έργο και τις παρεχόμενες υπηρεσίες, καθώς σε ανάγκη στελέχωσης κλιμακίων ελέγχου, οι υπάλληλοι των Σερρών θα πρέπει να κάνουν ολόκληρο ταξίδι για να φτάσουν στην έδρα τους! Αν, λοιπόν, το Τμήμα μετατραπεί σε Αυτοτελές, θα έχει μεγαλύτερη και ευελιξία και παραγωγή έργου.

 

Με δεδομένο ότι :

 

  • Το Τμήμα Χημικών Υπηρεσιών Σερρών οφείλει να διεκπεραιώσει τις Αναλύσεις Καπνικών Προϊόντων όλων των Διοικητικών Περιφερειών της Χώρας, επομένως να διαχειριστεί και να ελέγξει μια σειρά κοινοποιήσεων από επιχειρήσεις καπνικών προϊόντων σχετικά με την ονομασία, τις φωτογραφίες και τα αναλυτικά στοιχεία με τις μετρήσεις κάθε επιχείρησης ως προς την πίσσα, τη νικοτίνη και το μονοξείδιο του άνθρακα
  • Οι κατασχέσεις καπνικών προϊόντων απασχολούν καθημερινά, σχεδόν, τις αρμόδιες αρχές
  • Η λειτουργία του διασφαλίζει την προστασία της δημόσιας υγείας, του περιβάλλοντος και των συμφερόντων των καταναλωτών καθώς και τα δημόσια έσοδα
  • Το Τμήμα, ενώ εδρεύει στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, υπάγεται στη Χημική Υπηρεσία Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με έδρα την Αλεξανδρούπολη, η οποία απέχει 250 χιλιόμετρα από τις Σέρρες

 

 

Ερωτάσθε κύριε Υπουργέ:

 

  1. Με την αναδιοργάνωση της δομής, προβλέπεται στον οργανισμό της η ενίσχυση του Τμήματος Χημικών Υπηρεσιών Σερρών με επιστημονικό και διοικητικό προσωπικό, από τη στιγμή, που του ανατέθηκαν και οι Αναλύσεις Καπνικών Προϊόντων όλων των Διοικητικών Περιφερειών της Χώρας;
  2. Προτίθεται η ΑΑΔΕ να προχωρήσει στη μετατροπή του Τμήματος Χημικών Υπηρεσιών Σερρών σε Αυτοτελές Τμήμα, που να ανήκει στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας;

 

 

 

Η ερωτώσα βουλευτής

 

 

Φωτεινή Αραμπατζή

Βουλευτής Σερρών ΝΔ

 

 

Δεν έχουν τέλος οι παλινωδίες του ΥπΑΑΤ προς τους Έλληνες βιοκαλλιεργητές και την Ελληνική Βιολογική Γεωργία

Δημοσιευμένο στις 09 Ιανουάριος 2019

biologiki-gewrgia

 

Αποκλείονται οι δενδρώδεις, εκτός και ο καπνός

 

 

Με αφορμή την άρον - άρον, τελευταία ημέρα του 2018, 2η πρόσκληση για τη Βιολογική Γεωργία, η Τομεάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης της ΝΔ, βουλευτής Σερρών κυρία Φωτεινή Αραμπατζή στηλιτεύει τις συνεχείς παλινωδίες του ΥπΑΑΤ αναφορικά με το Μέτρο 11 για τις «Βιολογικές Καλλιέργειες», με σχετική Ερώτησή της προς τον αρμόδιο Υπουργό κ. Σταύρο Αραχωβίτη.

 

Μετά το «φιάσκο» της 1ης πρόσκλησης του Μέτρου, των τριών διαδοχικών παρατάσεων, της δέσμευσης τελικώς μόλις 223 εκατ. ευρώ από τα διαθέσιμα 443 εκατ. ευρώ και τους συλλήβδην αποκλεισμούς η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αμετανόητη συνεχίζει. Με τη ρουσφετολογική, στρεβλή διαχείριση ενός Μέτρου, στο οποίο έχουμε συγκριτικό πλεονέκτημα και την παντελή έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού για τα ποιοτικά, βιολογικά, ελληνικά προϊόντα.

 

Με επιλογή της ηγεσίας του ΥΠΑΑΤ δυστυχώς, στη νέα πρόσκληση μένουν εκτός οι δυναμικές, δενδρώδεις καλλιέργειες με εξαγωγικό πρόσημο, όπως τα πυρηνόκαρπα, τα γιγαρτόκαρπα αλλά και τα αρωματικά φυτά, προκαλώντας εύλογες αντιδράσεις. Αλλά και καλλιέργειες, για τις οποίες θεσπίστηκαν για πρώτη φορά ενισχύσεις, από την πρώτη τροποποίηση του ΠΑΑ 2014-2020, όπως τα ακτινίδια, τα σύκα, τα μικρόκαρπα δάσους, το αβοκάντο κ.α. αποκλείονται των ενισχύσεων.

Η Σερραία βουλευτής τονίζει ιδιαίτερα και τον αποκλεισμό μιας σημαντικής καλλιέργειας της περιοχής της, του βιολογικού καπνού, παρά το μεγάλο αγοραστικό ενδιαφέρον που παρουσιάζει το προϊόν στις αγορές των ΗΠΑ.

 

Η κυρία Αραμπατζή συμπληρώνει ότι ακόμα και ο πολλά υποσχόμενος κλάδος των κηπευτικών περιέρχεται τελικά σε δυσμενή θέση, λόγω της αλλαγής κριτηρίων, που θέσπισε η Κυβέρνηση.

 

Κατόπιν τούτων, η αρμόδια Τομεάρχης ζητά από τον Υπουργό να ξεκαθαρίσει γιατί δεν εντάχθηκαν στην πρόσκληση οι δενδρώδεις καλλιέργειες καθώς και όλες οι νέες καλλιέργειες, όπως ο βιολογικός καπνός για τις οποίες θεσπίσθηκαν για πρώτη φορά ενισχύσεις και με βάση ποια κριτήρια επελέγησαν ορισμένες από αυτές. Αν τα νέα κριτήρια επιλογής συνάδουν με τις αρχές κριτηρίων, που έχουν εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τι θα συμβεί με τους δικαιούχους βιοκαλλιεργητές περιοχών, που μένουν εκτός, βάσει της νέας οριοθέτησης, από 1/1/2019, των μειονεκτικών περιοχών και περιοχών με φυσικούς περιορισμούς.

 

Αναλυτικά, η κατατεθείσα Ερώτηση είναι η εξής:

 

 

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ

Βουλευτής Ν. Σερρών - ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

 

8/1/2019

ΕΡΩΤΗΣΗ

 

Προς

Τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

κ. Σταύρο Αραχωβίτη

 

Θέμα: «Χωρίς ίχνος στρατηγικού σχεδιασμού η πολιτική της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για τη Βιολογική Γεωργία - Εκτός πρόσκλησης οι νέες καλλιέργειες, για τις οποίες θεσπίσθηκαν για πρώτη φορά ενισχύσεις»

 

Κύριε Υπουργέ,

Μόνο απογοήτευση προκαλεί η πρόσφατη, με ημερομηνία 31/12/2018, άρον- άρον πριν την λήξη του 2018, πρόσκληση για τη Βιολογική Γεωργία.

Δυστυχώς η στρεβλή, ρουσφετολογική και επιδοματική διανομή των κοινοτικών κονδυλίων του ΠΑΑ από την Κυβέρνησή σας, συνεχίζεται. Ειδικά ενός εμβληματικού για τη χώρα μας Μέτρου, όπως αυτό της Βιολογικής Γεωργίας, για την οποία ως Ελληνική Γεωργία διαθέτουμε συγκριτικό πλεονέκτημα.

Ως ΝΔ, έχουμε επισημάνει σε όλους τους τόνους και αποτελεί πεποίθησή μας, ότι η Ελληνική Γεωργία μπορεί να γίνει ανταγωνιστική μόνο στο νέο περιβάλλον, που δημιουργούν οι νέες τάσεις κατανάλωσης τροφίμων, η υιοθέτηση ήπιων συστημάτων παραγωγής, η προσήλωση στην αυξημένη ποιότητα. Επιβάλλεται, συνεπώς, ο σχεδιασμός και η εφαρμογή μιας φιλοπεριβαλλοντικής και αειφόρου αγροτικής πολιτικής, ως εθνικής αγροτικής πολιτικής ή στρατηγικής, συμπληρωματικής της ΚΑΠ, μ´ άλλα λόγια η υιοθέτηση της στρατηγικής ποιότητας

Δυστυχώς στη νέα πρόσκληση δεν διακρίνεται ίχνος στρατηγικού σχεδιασμού, ενώ με απογοήτευση βλέπουμε δυναμικές καλλιέργειες με εξαγωγικό πρόσημο, όπως τα πυρηνόκαρπα, τα γιγαρτόκαρπα και τα αρωματικά φυτά, να μένουν, παραδόξως, εκτός ενισχυτικού πλαισίου. Αλλά και καλλιέργειες, για τις οποίες θεσπίστηκαν για πρώτη φορά ενισχύσεις, από την πρώτη τροποποίηση του ΠΑΑ 2014-2020, όπως τα ακτινίδια, ο βιολογικός καπνός, τα σύκα, τα μικρόκαρπα δάσους, το αβοκάντο κ.α. να αποκλείονται των ενισχύσεων.

Αποτέλεσμα με αυτές τις επιλογές σας, να μην ικανοποιείται ο βασικός στόχος του Μέτρου 11, που είναι πρωτίστως η προσφορά δημόσιων αγαθών, που συμβάλλουν στη προστασία του περιβάλλοντος δεδομένου ότι οι παραπάνω καλλιέργειες, που αποκλείετε, δέχονται μεγάλες εισροές από φυτοπροστατευτικά προϊόντα και λιπάσματα, ενώ αντίθετα ενισχύετε μεγάλες καλλιέργειες, που έχουν έτσι και αλλιώς πολύ μικρότερες απαιτήσεις εισροών.

Εντύπωση μας προκαλεί και η δυσμενής θέση, στην οποία περιέρχεται τελικά ο πολλά υποσχόμενος κλάδος των κηπευτικών, εξ αιτίας της ασυγκρίτως μεγαλύτερης μοριοδότησης στις καλλιέργειες των ορεινών και μειονεκτικών περιοχών, λόγω της αλλαγής κριτηρίων, που θεσπίσατε.

 

Με δεδομένο ότι:

- Η Ελλάδα έχει ιδιαίτερα πλεονεκτήματα και τις καταλληλότερες προϋποθέσεις για την παραγωγή βιολογικών προϊόντων και τα βιολογικά μας προϊόντα, που εξάγονται σε χώρες του εξωτερικού έχουν αποκομίσει θετικά σχόλια και αναγνωρίζονται για την ποιότητα τους σε σχέση μάλιστα με άλλες ανταγωνίστριες χώρες

- Οι γνώσεις των Ελλήνων επιστημόνων και οι έρευνες, που έχουν πραγματοποιηθεί, έχουν αναμφισβήτητα τη δυνατότητα να δώσουν την απαιτούμενη βοήθεια στις προσπάθειες των βιοκαλλιεργητών

- Με βάση τα στοιχεία του I.F.O.A.M. (International Federation of Organic Agriculture Movements) ή αλλιώς του διεθνούς Οργανισμού για τη Βιολογική Γεωργία, δυστυχώς οι δείκτες πώλησης και μεταποίησης βιολογικών προϊόντων στη χώρα μας είναι πολύ χαμηλοί συγκριτικά με άλλες χώρες, όπως οι Βόρειες χώρες, όπου επικρατούν δυσμενέστερες εδαφοκλιματικές συνθήκες για την ανάπτυξη της Βιολογικής Γεωργίας.

Ερωτάσθε Κύριε Υπουργέ:

1. Γιατί δεν εντάχθηκαν στην πρόσκληση όλες οι νέες καλλιέργειες, για τις οποίες θεσπίσθηκαν για πρώτη φορά ενισχύσεις και με βάση ποια κριτήρια επελέγησαν ορισμένες από αυτές;

2. Τα νέα κριτήρια επιλογής συνάδουν με τις αρχές κριτηρίων, που έχουν εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή; Πως θα αντιμετωπίσετε το θέμα συμβατότητας των κριτηρίων σε περίπτωση ελέγχου από την ΕΕ;

3.Δεδομένου ότι από 1/1/2019, ο χάρτης μειονεκτικών περιοχών και περιοχών με φυσικούς περιορισμούς αλλάζει, τι θα συμβεί με τους δικαιούχους βιοκαλλιεργητές περιοχών, που μένουν εκτός, βάσει της νέας οριοθέτησης;

4.Σκοπεύετε επιτέλους να καταρτίσετε και πότε, δηλαδή με ποιο χρονοδιάγραμμα, Εθνική Στρατηγική Ποιότητας, συμπληρωματική της ΚΑΠ, όπως έχει δεσμευθεί η Κυβέρνησή σας;

 

Η ερωτώσα βουλευτής

 

Φωτεινή Αραμπατζή

Βουλευτής Σερρών ΝΔ

 

FacebookTwitterYoutubeBlogger
Design by WebConstruction